![]() | Koninklijke Beroepsvereniging voor het Notarispersoneel van België |
Deze O.F.P. werd opgericht krachtens de collectieve arbeidsovereenkomst van 11 mei 1987 die gesloten werd in het Paritair Comité voor de Notarisbedienden.
Het doel ervan is de bedienden van notariskantoren en van notariële instellingen, die vóór 1 januari 1988 in dienst getreden zijn, een aanvullend pensioen toe te kennen (repartitiestelsel).
Bij dit organisme kan U steeds terecht voor vragen over :
De belanghebbenden worden verzocht hun aanvraag tijdig in te dienen.
De Raad van Bestuur is paritair samengesteld en bestaat uit 3 leden aangeduid door de Beroepsvereniging van het Notarispersoneel en 3 notarissen in functie.
Sedert 1 januari 1988 genieten de bedienden een met AG Insurance (voorheen FORTIS) afgesloten groepsverzekering (kapitalisatie).
Raad Van Bestuur: Onze Vertegenwoordigers :
Ondervoorzitter | SEMAY Karel | karel.semay@skynet.be | 011/250548 |
DESKEUVRE Michel | |||
COMANS Ariane | arianecomans@hotmail.com | 04/286.45.91 |
Brugdagen 2019: 1 vrij te bepalen - vrijdag 19 april 2019 en 31 mei 2019
Wil je LID worden van onze vereniging voor 2019 ?
Schrijf je in via het aansluitingsformulier, als je nog geen lid bent.
Als trouw lid, dient u eerst in te loggen, via het ledenportaal, onder de titel LIDGELD, volgt u de verdere instructies...
Te 4700 Eupen, Bahnhofstrasse 4, Seminar und Eventzentrum: KLOSTER HEIDBERG EUPEN
Business conference door: de heer Koen van den Brandt - Groei-architect en Blik-Opener
We zijn er stilaan aan gewend geraakt:
We leven en werken steeds vaker in een tredmolen; onze gemaakte plannen worden steeds weer gedwarsboomd; het kan allemaal niet snel genoeg gaan; we moeten direct resultaat boeken; just-in-time leveren; asap een antwoord geven; een volle mailbox behandelen; een snelle hap en daarna ’s avonds nog snel speed-daten…
Deze conference drukt je met je neus op de harde realiteit, en stelt je voor een duidelijke doch harde keuze.
Maar je zal naar huis gaan met inzichten en tips om meer van je leven en je naasten te genieten.
De wereld gaat steeds sneller vooruit. U hebt waarschijnlijk nog 101 dingen te doen maar te weinig tijd. Klanten, partners en collega’s verwachten snel antwoord en een constante beschikbaarheid. Hoe gaat u daarmee om? Slim gebruik maken van digitale tools & papierloos werken, verhoogt niet enkel uw persoonlijke productiviteit, maar ook die van uw team.
NOTEER DEZE DATUM ALVAST IN UW AGENDA.
Inschrijven kan vanaf begin maart tot eind maart.
Inschrijvingsformulier en verdere gegevens volgen.